• Search
  • Register
  • Log in
  • Hair Care Information » Life
  • I Just Want To Be Held..... Touch Me.

     

    Quote:Quote: Aug 24 2005, 07:32 AMOk, y'all don't be ruinin' it...

    Wooo.. yeah.. um.... *i have to put things in "song" for FeePee... * Stole a song about it! Like to hear it? Here it go!

    "i need it in my life. I want it in my life. come put it in my life. i want it in my life"

    And yall gotta remember. Cat has pet rats! lol (girl did you ever get that goat?)

    #
    Member
     

    Ok, y'all don't be ruinin' it bashing brotha's... this forum...

    You said what I was thinking

    #
    Member
     
     

    But it comes in so many colors! ...

    Vinny, u r so funny

    i mean, it would be nice to get a hug before sleeping but i LOVE sleeping diagonally

    #
    Member
     

    ...

    Damn, Cat, what you tryna do? Be the next one on the news for having a zoo in an apartment?

    #
    Member
     

    Ok, y'all don't be ruinin' it bashing brotha's... this forum...

    Oh my!

    Has anyone considered cuddle parties??

    #
    Member
     

    Quote:Quote: Aug 24 2005, 07:32 AMOk, y'all don't be ruinin' it...

    that's a lil much for my tastes. lol no cuddle parties for me.

    #
    Member
     

    ok did any one else notice the one little lonely napp trying to hide her face on the cuddle party web site?

    I wonder if she is an forum member?

    If she is she is avoiding this thread because she gets enough cuddling, OBVIOUSLY

    #
    Member
     

    yeah, Ithink I'll pass on that too..... no free love here....

    #
    Member
     

    But it comes in so many colors! ...

    true true ... but then again... naw.... i could not do that pillow. it would not feel right if it didnt try to feel up my butt or boobs in the middle of the night "Unconsciously"

    #
    Member
     

    ok did any one else notice the one little lonely...

    Yeah I noticed that too! I tried to figure out who it could be.

    #
    Member
     

    971128AMEN! Aug 23 2005, 09:21 PMBut damn if I don't miss...

    And AMEN AGAIN!!!

    #
    Member
     

    where's everyone else....

    #
    Member
     

    *singing to self* Tooouuuuccchhh me in the moorrrrnnniiinnggg...

    #
    Member
     

    *singing to self* Tooouuuuccchhh me in the moorrrrnnniiinnggg...974849...

    you're crazy...*l*........

    #
    Member
     

    I'm with you. I'm missing affection of any kind. Kisses, hugs, cuddles...all that...I want it.

    #
    Member
     

    This post has made me appreciate my big strong loving man

    #
    Member
     

    I know.... *tear*.... *hysterically crying*..... *waaaaaaaaaaaaaaa*

    #
    Member
     

    I know.... *tear*.... *hysterically crying*..... *waaaaaaaaaaaaaaa*974928...

    Im with you girl!

    *hol on now MOMMA DEE! you cant be changing the way the code works without tellin nobody! lol ( i tried to post the picture and the "box" didnt pop up! just the code on the page! ) *

    #
    Member
     

    I know.... *tear*.... *hysterically crying*..... *waaaaaaaaaaaaaaa*974928Im with you girl! *hol...

    Yea me too whoa is me

    #
    Member
     

    971075Yep. That about sums it up....Quote:Originally posted by KnappilyMe Aug 23...

    ...maybe it hasn't been that long for you that you haven't had a "lover"...maybe that's why....

    It's been 3 years for me......

    My LERD.....

    #
    Member
     

    ...maybe it hasn't been that long for you that you...

    Nah, it's been about 2 years since I was in a serious relationship. -_- I don't like men (although I'm not lesbian) <_< .... the main reason why I don't mind. -_-

    And LOL "LERD".

    #
    Member
     

    I know.... *tear*.... *hysterically crying*..... *waaaaaaaaaaaaaaa*974928...

    Oh my goddness!!! *tear of laughter* I almost peed in my knickers!! *runs to the bathroom*

    I miss hugs.... I'm always stealing man-hugs from my male friends but the good thing is if I pick up my cellphone I can get man-hugs in about 10 mins.. but it could lead to more *buries cell under pillows*

    #
    Member
     

    Me wan a man-hug....

    LERD!

    #
    Member
     

    it's harder than usual for me cuz he's just RIGHT THERE, and some thangs could happen but we not going THERE at the moment.

    my imagination runs wild tho...

    *does the rock away*

    #
    Member
     

    I hate to be the first one to say it, but have any of yall invested in a vibrator, cuz personally, I miss gettin hugs and affection as well, but on the late night when you just neeeeeeeddddd a lil sumthin, it sho does *** in handy, even if it dosent do hugs.

    #
    Member
     

    I hate to be the first one to say it,...

    too much money...

    #
    Member
     

    I'm just enjoying being SINGLE SEXY -n- FREE right now. Yeah some thoughts pop into my head here and there but right now I am so not focussed on a man. I soent way too much time doing that _headshake:

    #
    Member
     

    I know.... *tear*.... *hysterically crying*..... *waaaaaaaaaaaaaaa*974928Oh my goddness!!! *tear...

    I steal sniffs too... I love the whiff of a man.... well as long as he's not funky and unattractive, uke2:

    #
    Member
     

    Shhhhooooootttttt! It's HARD! I mean their scent, their rough large hands, the bulge you feel when you hug them pelvis to pelvis, gentle and soft kiss that turns into the "I'm about to get me some"(fast, deep throat, sucking of the lips and tongue) kiss..........Girl, HARD is an understatement!!

    I deal w/ it by being patient b/c I know that when I do find that companionship I'm going to explode in every way w/ him, if you know what I mean!! :P ! OOOOO I'm BAD!!! LOL

    #
    Member
     

    Shhhhooooootttttt! It's HARD! I mean their scent, their rough large...

    you are bad and wrong for posting that!! *thinking*

    #
    Member
     
    123
    RSS feed for this topic  

    Reply »

    You must log in to post.

  • Tags
  •   No tags yet.
     
    Hair Care Information. Sitemap