• Search
  • Register
  • Log in
  • Hair Care Information » Life
  • Halle Berry: Yes, I'm Pregnant

     

    Don't get mad people. Yall know that Rain Pryor and...

    Shiloh is a very pretty baby, she has TomKat kid beat by a thousand miles. Plus, Tomkat kid scares the HEL* out of me. That kid looks like she is going give Damien a running for his money.

    Zahara is adorable and she is not to be messed with, that kid is not going to take crap from no one.

    #
    Member
     

    ...

    OK now,

    #
    Member
     
     

    Good for her.

    #
    Member
     

    All I can think is: I heard that heffa's crazy... but who's momma ain't?

    #
    Member
     

    ...

    I heard that too. As for her kid technically that would be her second child because she had adopted Eric Benet's daughter.

    #
    Member
     

    ^^But on Oprah she totally skirted the Eric Benet's daughter question so I thought that while she spoke about adopting her & may have intended to, she decided not to.

    That made sense to me b/c adoption can be a long process & her & Eric weren't married for that long... but I may be wrong. But if she did adopt the child, how come you never see her w/ Halle? (<---that's not aimed at anyone, I've just wondered...)

    #
    Member
     

    Don't get mad people. Yall know that Rain Pryor and...

    Eh...

    Rain looks just like her father. At least IMO. Her being biracial has nothing to do with whether or not she's attractive.

    #
    Member
     

    Isn't she kinda old to be having kids? I mean 40 something isn't old, but don't the risks increase once you hit around 35?

    That aside, she seems like she'd be a good mother.

    #
    Member
     

    Don't get mad people. Yall know that Rain Pryor and...

    There's a good chance the baby will look white since it will be 3/4's white. Not sure if the baby will be super cute, just have to wait and see.

    #
    Member
     

    Quote:
    The child will be biracial, so who knows what will happen?
    Halle Berry is biracial. The child will be a quarter black. For reference, Victoria Rowell's daughter is 1/4 black:

    #
    Member
     

    ...

    little boy=cute

    little girl=I rest my case.

    #
    Member
     

    ^^^ cold as ice

    ...

    i thought the same thing. every kid should have at least 1 cookoo parent. the kid should be OK just so long as she doesn't hang on the child' neck going "why don't daddy love me?" like she seems to have done on interviews.

    #
    Member
     

    little girl=I rest my case....

    Ugh ugh, can't take you nowhere!

    #
    Member
     

    but shiloh is no way going to be the most...

    Gabriel made hu feel reel goooooooo

    #
    Member
     

    <Kim Wayans character on In Living Color>

    Don't nobody talk about my girl Halle! Don't NO-BO-DEE talk about MY GIRL HALLEEEE!

    </Kim Wayans>

    As someone else said: It's nice to feel really happy for a celebrity who's expecting. The last pregnant celebrity I was happy for was...Angelina Jolie.

    I hope that Halle's finally found the right man for her and that they and their family will be very happy.

    #
    Member
     

    Well I am happy for the couple and wish them the best...

    Oh wait I'm pregnant too.....*waits for poporazie (sp) to show up op: * LOL..

    #
    Member
     

    first baby bump pic

    #
    Member
     

    ^^^^^^^^

    Forgive me for sounding stupid, (i've never been preggers before) but do you show THAT much when you are only three months pregnant? Or does it depend on the individual?

    #
    Member
     

    Forgive me for sounding stupid, (i've never been preggers before)...

    Depends on the individual. I've known some women who don't blow up until month 7 1/2. Someone women as soon as they are pregnant, depending on bone structure, start showing around month two as their thicken up. She may be farther along than she's reported, plus she was already a very small person to begin with. When your stomach is doggone near concave, nowhere to go but out.

    #
    Member
     

    ...

    Thanks EvesDilemma! Thats what I thought. (depending on the individual.)

    For some reason I do think she is farther long that she reported to be. Maybe thats why she looked pregnant in her past candid pictures. I'ono.................

    #
    Member
     

    Halle may be taking advantage of being pregnant by eating more too...I know I did...Victoria R. son is by one of the Marselyis brothers ( I know I butchered his name...) the boy looks just like him....

    #
    Member
     

    I am happy for her.

    #
    Member
     

    ...

    I think it does depend on the person, and not necessarily the size. I've always been small with a flat stomach. i didn't look like I gained any weight until about 5 months. Didn't look preggy until about 7. But then I sneezed twice and blew up like New edition

    #
    Member
     

    Good for her!!

    #
    Member
     

    Congrats to Halle. She deserves some happiness. ^_^

    #
    Member
     

    ...

    I know what you're talking about. I think you mean the Marsalis family. They are jazz musicians right? I can definitely see the family resemblance.

    #
    Member
     

    Don't get mad people. Yall know that Rain Pryor and...

    Actually, the Chosen One will technically be considered a quadroon.

    #
    Member
     

    Y'all think the baby will have an extra toe like her/his mama?

    #
    Member
     

    ...

    Dang MissEmbyra, you mean to tell me she's having Eddies' baby too?

    #
    Member
     

    Don't get mad people. Yall know that Rain Pryor and...

    yeah....nicole does look a little funny. poor rain....she just had the bad luck of getting a really big chin (maybe jay leno is the real father. haha.)

    #
    Member
     
    1234
    RSS feed for this topic  

    Reply »

    You must log in to post.

  • Tags
  •   No tags yet.
     
    Hair Care Information. Sitemap